Zien we je ook volgend jaar bij Ontdekdezorg week 2022?

De Ontdekdezorg week van 22 t/m 27 maart vond vanwege het coronavirus volledig digitaal plaats. Dit bleek geen probleem voor bezoekers. Integendeel: met ruim 51.000 unieke bezoekers op de campagnewebsite kan de organisatie tevreden terugkijken op een geslaagde campagne. De volgende editie van de Ontdekdezorg week vindt plaats van 14 t/m 19 maart 2022. 

Wil jij onze nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief van ZZ.nl en ontvang 3-4 keer per jaar onze nieuwsbrief in je mailbox.

Een gratis loopbaancoach!

Samen met een ervaren loopbaancoach in zorg en welzijn kijk je naar waar je goed in bent en waar je kansen op werk liggen. En wat je daar voor nodig hebt. Zoals het zoeken naar een goede werk/privébalans, je wens om in te stromen in de zorg in kaart brengen met een beroepentest. Of samen kijken naar een cursus, een opleiding of BBL-plekken. Dit doen we zonder kosten voor jou!

Zeeuwse Dag van de Zorg

woensdag 31 maart 2021

Zeeuwse Dag van de Zorg

Speciaal voor jou en je collega’s organiseren diverse Zeeuwse zorginstellingen een online evenement dat volledig in het teken staat van WERKGELUK en LEIDERSCHAP. Een extra cadeautje voor jou tijdens de Zeeuwse Dag van de Zorg. Om jou verder te helpen, maar ook om je te bedanken en in het zonnetje te zetten.

Zeeuwse facts & figures van de arbeidsmarkt zorg- en welzijn in beeld

woensdag 31 maart 2021

Zeeuwse facts & figures van de arbeidsmarkt zorg- en welzijn in beeld

Er is een nieuw artikel geplaatst op 'Arbeidsmarkt in beeld' met interessante informatie over de arbeidsmarkt in Zeeland. In het artikel wordt de Zeeuwse arbeidsmarkt van zorg- en welzijn met een infographic in beeld gebracht.

Online Ontdekdezorg week trekt ruim 51.000 geïnteresseerden

dinsdag 30 maart 2021

Online Ontdekdezorg week trekt ruim 51.000 geïnteresseerden

De Ontdekdezorg week van 22 t/m 27 maart vond vanwege het coronavirus volledig digitaal plaats. Dit bleek geen probleem voor bezoekers. Integendeel: met ruim 51.000 unieke bezoekers op de campagnewebsite kan de organisatie tevreden terugkijken op een geslaagde campagne.